2009. gada 22. februāris

Tatari 21b


Šodien svētdiena. Kā jau svētdiena.
Rīts ar nelielām galvas sāpēm [vakar visiem tīri labi gāja pie sirds Latvijas Balzams un Lietuvas Stumbras] un diena neliela spodrības diena.
Turpmāk katru svētdienu mans indonēziešu kaimiņš man gatavos pusdienas.
Vakarā biju īstā spoku mājā. Milzīgā vecā romānikas stila mājā blakus Wudstokai. Dzīvoklis tā kā 5 Georga dzīvokļi Rīgā tikai 5 reizes vecāks un tik iespaidīgs. Un daļēji sadauzīts vecs vecs balts māla kamīns. Tas tāpēc, ka iepriekšējais iemītnieks pirms izvākšanās bij sadauzījis visu ko var sadauzīt. igaunis starp citu. Un borščs pagatavots no krievu tirgū iegādātām mantiņām; man gan šķiet, ka tirgus kā tirgus, bet redz iebraucēji uzskata, ka tas noteikti ir tipisks krievu tirgus, jo tur var nopirkt VISU turklāt par lētām naudiņām. Nu jā par to boršču- šķīvju nebija [pieļauju, ka tas eks-iemītnieks iznīcināja arī tos] tāpēc katls galdā un karotes rokā [es tiku pie Talsos ražotās karotes ar tiem aplīšiem] - skatīt attēlu.
Kliņģeris ar rozīnēm un vīns no spoku mājas glāzēm.
Uz atvadām vēlreiz uzmetu acis mājai- izrādās kultūras piemineklis. Bet nē, viena es tur nedzīvotu ne par kādu cenu.
Tā nu lūk. Un tepat jau arī 24.februāris. Pēc likuma brīvs.

Nav komentāru: