2009. gada 16. februāris

Ja lamai nogrieztu galvu, viņa būtu tīri smuka.


Manā kontā ir 1. un iespējams ka ne pēdējais ģeokačinga (vai kā viņu tur) punkts. Ja šobrīd paskatos pa logu, tad jā... varu novērot ikvienu, kas mēģina to atrast.
Manā kontā un domāju, ka ne tikai manā kontā ir brīvdienas letiņu-mežoņu stilā. un maizes zupa!
Paldies, puikas, uz brīdi varēju atgriezties dzīvē, par kādu man atkal uz kādu brīdi ir jāaizmirst.
Kārlis izrādās domā, ka Beļģijā cilvēki runā latviski. Un piedod, man ne jausmas vai tu varēsi braukt vai nevarēsi braukt kopā ar Irinu uz kaut kurieni!
Jānis prot operatīvi strādāt arī svētdienā, ja vajag, turklāt viņam vienīgajam trāpījās vienīgais vistas gabaliņš nakts kioska piedāvātajos labumos.
Oskaram ir jauns tetovējums uz pieres, bet es saku, ka nav jau tik traki. TIPISKI un paredzami.
Toms ir dzimis 8.mēnesī un pasaulē nākšanas brīdī dabūjis zibens spērienu. Likumsakarīgi. Turklāt viņš spēj vismaz 3 reizes aizmigt un atkal pieslēgties kino senasa laikā.
Un ja gribi paskatīties uz puskailu Hjū Džekmenu, tad noteikti noskaties Austrāliju uz lielā ekrāna. Es gan neiesaku velti mest naudu zemē dēļ filmas ar 4 beigām un 5 sižetiem un skaistām ainavām, bet par 25 krōnām.. kāpēc ne?
Savukārt tepat aiz stūra 7:00 pirmdienas rītā dzimst skaistas idejas. Un kāpēc gan ne?
Gan jau Riigikogu pagaidīs.

3 komentāri:

Anonīms teica...

Par to Beļģiju.. bāc, neko neatceros no tā ko esmu teicis!!!

Anonīms teica...

oj, es gan atceros visu. īpaši to 9 stundu klaču maratonu. mute sausa, ausis svilst.

Anonīms teica...

ai ai ai, cik forši ir ar valpurģi cīnīties