2009. gada 2. februāris

2.februāris


Tere hommikust!
Pirmdienas rīts. Pamostos no tā, ka nenāk miegs. Kā nekā nogulēta spranda un 12 stundas.
Cukuriņa sagādātā tēja uzmundrina. Skats pa logu tā neko.. skatos.. 1..2..3... 5 debesskrāpji... viens līdzīgs saules akmenim. Viena ir viesnīca. Par pārējiem nav ne jausmas. Blakus manai studentu mājai ir ebreju skola un sinagoga, pie kuras ieejas rakstīts- Welcome. Es gan laikam pagaidām šo iespēju neizmantošu.
Kā jau pirmdienā neapskaužu mašīnās-sēdētājus. Kas ta man? 5 minūtes ar kājām līdz skolai.
Šodien saņemtā informācijas kaudze vēl nav apstrādāta. Universitātes gaiteņos, kas savieno atšķirīgas ēkas, var ne tikai apmaldīties. Mana pirmā draudzenīte ir Susanna no Tamperes... (īīīīī ^^); igauņi nežēlīgi jūsmo, ja pasaki kaut ko viņu mēlē... anna mulle sada krooni :D
Bet vienu gan es nesaprotu- igauņu biezpiena sieriņi esot paši labākie. Un dziesmu svētku tradīcija arī dzimusi tieši Igaunijā.
Ā, un vēl... administrācijas dāmas tik skaisti kaut ko strīdējās igauniski, ka man gandrīz nogāja. Sēdēju un ķiķināju.
Šovakar iešu uz... uks.. kaks.. kumme olut! In the „Lost continent”.
Nez kā jums tur klājās? Sasodīts, man klājās šausmīgi jauki. Pirmie ciemiņi pieteicās jau nākamajā nedēļā.

*īsti vēl nemāku darboties šitente, bet tajā bilde ir šīrīta skats no mana loga.

1 komentārs:

Anonīms teica...

tici man - arī otrie ciemiņi jau ir tikpat kā ceļā