2009. gada 2. februāris

1.februāris


Tere tulemast!
Ja izdomā braukt ar autobusu no Rīgas uz Tallinu, tad vari nesteigties paspēt laikā, jo autobuss Rīgā kavējās tieši 40 minūtes kā rezultātā Tallinas autoostā mani neviens nesagaidīja un braucu uz savu jauno mītni par 77 kronām (apmēram trīs pieēzmit) ar taksi. Taksometra onkulis izvirzīja hipotēzi :), ka man ir tikai 18 gadi un manam apgalvojumam, ka Latviju krīze skārusi vairāk kā viņus, viņš pilnīgi nepiekrita: vienmēr esot labāk tur, kur mūsu nav. Nebiju gan gatavojusies, ka pirmais dialogs notiks krievu valodā, bet nu tā nu tas te ir.
Kas to būtu domājis? Atkal dzīvoju 6.stāvā. ar beļģieti Petru, kas studē Tallinas filmu un mediju skolā. Blakus dzīvo turks, kura vārdu nevaru atcerēties un etiopietis. Turks atgādina Valcīti- spēlē ģitāru un ampelējas... te ir arī pāris latvieši, kurus gan ļoti reti var sastapt, jo kā jau letiņi melnu muti strādā un studē un mājās nāk ļoti vēlu.
Mūsu virtuve piekrauta pilna ar pudelēm tukšām.. dažnedažādu ballīšu atliekas.
Bet man līdzi ir Mafija glītā rāmītī... paldies klaču padomei. Un paldies Gaļas padomei arī. Un paldies Cukuram par vēstījumu un kabatas naudu aploksnē ;)
Tā nu te man iet... īsti gan vēl neesmu attapusies.
Sveiciens visiem!
*Tā bildē ir mana istaba

Nav komentāru: