2009. gada 16. aprīlis

un ko TU darīsi septembrī? Arī skiposi?


Pirmā muša augšā! Un nē, nesaki, ka Jums tur jau sen viņas modušās. Man bija pašai sava, palaidu brīvībā.
Pirmais asniņš Pipars Mētris ārā! Par vēlu iesēju. Viņš tagad dzīvojās podiņā kopā ar slieku.
Pirmie (nu ne gluži) putni aiz loga čivina jau nedēļu.
Bet es sēžu istabā, rakstu, rakstu, rakstu Baku Lauri un pa starpām aizeju uz Kaķu veikalu vai arī nodarbojos ar mākslu vai arī tīrību [tīrība, jā]. Pa dienu izdzeru nu aptuveni trīslitreni ar tēju melno ar pienu.
Tā kā virtuālā pasaule šodien ir IZCILI lēna [nu tā kā divtūkstošajā un skaitās vēl IT zeme, kaut gan vainīgi ir iekšpus mājas dzīvojošie nolādētie lejuplādētāji], ņemšu savu piezīmju grāmatu un iešu rīt uz bibliomāju un izskatīšos varen akadēmiska.
Brīžiem žēl, ka neesmu kontaktos nearvienu vietējo narkotiku dīleri.
Kārli, izslēdz savu dienu skaitītāju! 39.. 38...... 36.... KČING!!! Griežam nost... pīp! Darīts!
Un brīvība. Sasodīti laba sajūta.
Nākamo nedēļu pavadīšu ārpus Tallinas ar vēl 90 igauņiem tādiem kā es. Tā teikt- Tu- Z-Vidzemē rallijā, a es akal D-Igaunijā lauka kursā. Eh, tingeltangels tev un man...

Nav komentāru: