2009. gada 5. aprīlis

Ārprātīgs Laimīgs


Jeijj bogu!

+13 un pilnīga eiforija. Un PP līdz ar mani!

Neslikti. Ar tēti uz krogu! Tagad es zinu, ka Rīgā 60.gados pretī vietai, kur tagad ir viesnīca Latvija, tirgoja lētu gāzēto vīnu un izlejamo alu. Dzer uz vietas vai ņem līdzi un sēdi parkā. turklāt Purvciemā esot bijušas pārvietojamās alus tirgotavas. starp daudzstāvenēm. Un tā tur tika pavadītas brīvdienas spēlējot šahu vai vienkārši sūcot miestiņu. Un vēl... izrādās mans tētis ir spēlējis kroga spēli- tas kurš krogā pirmais aiziet uz sanitāro mezglu, tam atpakaļ nākot jānopērk 2 jauni alēni.

Nepaveicās man un mājupceļā satiku pāris draudziņus.

You ār very pretty! Pagājušās nakts dullums vēl šodien. PROTESTā pie ieejas zīmoga vietā katram tiek savs zīmējums uz rokas. Manējā zvaigzne vēljoprojām rotā plaukstu. Klaudija no Austrijas tika pie kāškrusta.

Turklāt dažus no jaunākajiem jokiem zin arī igauņi. No sērijas- čau, kā tev iet? [un aizgriezies], šoreiz tikai- where are u from? [un viņš aizgriežās].

Un šodien mans pirmais šīgada taurēnis. Raibs! Nu tur viss ir skaidrs!
Un šitam jokam es vienmēr esmu ticējusi.

Lai tev arī pirmais taurenis RAIBS!

Nav komentāru: