2009. gada 24. marts

pastāstiņš




Šodien beidzot uzvārīju Deglava zupu tikai veģetāro.
Sajutos kā laikā pirms gada.
Nu pilnīgs Katanas izbrauciena sēdes dalībnieku atvestais pavasaris turpinās.








Vakar piesavinājos priekšnamā izkārto plakātu, šeit SP vēlēšanas laikam ir mazliet citādā līmenī. Man dikti patikās tas sauklis&doma kopumā- Jaunas asinis parlamentā! (Lācis tāpēc ka Lāču iela)





Un vēl es varētu drīz atvērt savu privāto ģeoloģijas muzeju tāpat kā Suzy ;) Nē nē, neņem ļaunā.


tur ir viens no Vīlandes, viens no Rietum-Igaunijas un pāris no gandrīz mazākās salas Igaunijā.

Par prieku tiem, kas šodien aizceļo uz tālām salām un par skādi tam, ka netikšu rallijā, kurš nu jau būtu 7. pēc kārtas... es šodien iešu uz igauņu teātri. Un sasper jods visas pārējās likstas... darbs ir darbs, darbs ir jādara! Un tas nekas, ka prezentācija par mazajām Igaunijas salām man jāprezentē 12.maijā, kas ir diezgan neveikls datums, jo iepriekšējā būs bijusi mana 23.gadadiena.

2 komentāri:

bigacis teica...

iespeejams mazaakaa sala Igaunijaa patieshaam ir sala. vismaz taa es ar taalizpeetes metodi noteicu skatoties Google Earth. Viss paareejais laacim zem ljipas, parfraazeejot teicienu par kakji :D
prieks par akmeni no Baltiski kara bazes ;)

Anonīms teica...

pavasaris? nu lai jau būtu, bet pēdējos divus rītus Tallinā tāpat ir -6 grādu sals.